Wednesday, 22 February 2012

PERPISAHAN SEMENTARA

Mereka adalah kawanku…sahabatku…teman sekuliahku….kini mereka terpaksa pergi..bukan untuk meninggalkan aku disini tapi sekadar memenuhi impian dan cita-cita mereka… kesedihan mula terasa apabila hari yang dinanti-nantikan untuk mereka pergi akan menjelma.. sedih kot… selama nie bersama-sama kemana-mana sahaja..tut..tut..diorg kena pergi jauh..merentas laut lagi..

Bayangkan dulu kitorang bertujuh tiba-tiba dah bertukar menjadi lima… terasa janggal lak….camne nanti kalu aku rindu diorang…. Lawak jer aku nie tapi yang pasti rindu itu akan bertandang … kerinduan yang pasti mengamit kenangan semasa bersama-sama diorg akan menjelma di fikiran yang dah tersumbat dengan pelbagai benda nie….

Mereka kawan yang baik. Yang selalu ada untuk kawan mereka yang lain kalu ada masalah…. Seorang lemah lembut seorang lagi suka membebel kalu kitorg lalai or leka masa belajar…. Nak cakap dalam hati nie tau (macik jangan pergi boleh tak)..huhuhuhuhu.. tapi hakikatnya diorg akan bertolak jumaat nie 24/2/2012….sedih jer masa nak tulis entry nie… menangis tau x… mengada-ngada jer aku nie…

Kalu diorang pergi sape nak nasihatkan kitaorg nie…sape nak bebelkan kitaorang kalu kitaorang malas stdy…sekarang senyap dah…kita berdikari nie….haahahahaha… sebenarnya aku nk tulis entry nie sebab nk ucap selamat jalan kat kawan-kawan aku…. Pemergian diorang selama beberapa bulan kat sabah tu sedikit sebanyak bagi kesan kat aku dan kawan-kawan yang lain…. Sakitnya sebuah perpisahan walaupun hanya sementara…. Macik(panggilan aku buat diorang) jaga diri baik-baik tau kat negeri orang… nati jangan lupa tau Tanya khabar kitaorg kat cni…. Kitaorang akan merindui macik arap macik pn akan merindui kami… tiada kata nak ungkap da perasaan nie…

“do the best “.hope yang terbaik tuk kita semua ya…. Andai ada jodoh bertemu lagi kita di semester yang seterusnya….arap-arap tau… tiba-tiba mengantuk lak sebab esok nak p kelas da….sat lagi aku tertido dalam kelas sapa nak tanggung…

p/s: take care macik2 semua…. Semoga selamat sampai dan selamt kembali ya macik2 semua…. Love u….. <3 <3


     kenangan bersama-sama macik2 semua sebelum macik2 berangkat ke sabah....

1 comment:

  1. don worry erny . kalo kami takda, depa yg lain kan ada. sama jek. depa bole bgi nasihat n tolong erny.

    erny take care . jangan duk menangis selalu
    * hidup kena kuat :)

    ReplyDelete