Wednesday 1 February 2012

ADIKKU DAN AKU

Vespaku….vespaku……. entry kali nie aku nak cakap pasal vespa.. kisah nie ada kena mengena la jugak ngan idup aku…

Nak dijadikan cerita adik aku nie suka sangat dengan vespa…. Kalu aku double dan double sangat  tak cukup nak cakap minat dia kat vespa.dia nie minat gila-gila la kat  vespa… aku suka gak vespa tapi la tak la macam adik aku… vespa klasik sangat… aku suka tengok orang yang naik vespa…hahha.. macam zaman-zaman ma ngan abah aku jer diorg… tapi comel…hhahahaa..

Dimanakah vespaku…vespaku….(ambik lirik orang nie…)

Adik aku sedang cari vespa…dia kata kat aku dia nak ada vespa sebijik.. selalu gak dia cakap kat aku dia berangan nak ada vespa sendiri….dia cakap kat aku vespa tak la mahal sangat dalam RM1000 jer…. Rasanya la…aku nie selalu ingat-ingat lupa… aku cakap nati ada lah vespa milik dia tu…. Dia cakap dia nak kumpul duit nak beli vespa tu… semangat lak aku tengok adik aku nie… kerana minat apa pun sanggup… sanggup simpan duit lagi nak beli vespa… aku cakap “bagus..bagus.. teruskan niat murnimu itu,….. arap-arap tercapai la usaha dia tu ek…

Mood tengah tengok gambar vespa dengan adik aku…..

Comel la vespa nie…warna pink..feveret aku tu…hahhaa…. Kalu boleh semua benda aku nak warna pink… suka gila aku tengok vespa warna pink tadi…rasa macam nak ada vespa sendiri lak… terpengaruh ngan adik aku nie…. Tiba-tiba teringin nak beli vespa lak sebab tengok vespa warna pink tadi…hahaha… (ada jugak orang camni kan)..nie pun tengah terbayang-bayang vespa warna pink tadi…. Cute… and comel sangat…. Eeh ehh aku nie dah angau lak rasa…kerana pink aku angau nak minat vespa lak….pink.. vespa pink…aku suka vespa pink…. Ada sape-sape murah ati nak bagi vespa warna pink x kat aku…. (berangan jer aku nie sape lah nak bagi)….. walaupun aku xleh nak dapatkan vespa pink tu aku arap adik aku dapat capai impian dia nak ada vespa sebijik.. mesti adik aku hepi kalu dia dapat vespa yang dia nak2 kan sangat tu kan… kita semua mesti hepi kan kalu pe yang kita arapkan jadi kenyataan kan…



p/s: vespaku vespamu jua… yang penting setiap orang ada minat sendiri dan berusaha untuk mencapai pe yang korang impikan…. Aku arap korang leh capai matlamat korang semua…
sekian sahaja untuk hari nie… jumpa lagi nati ya…. Assalamualaikum… =)

No comments:

Post a Comment